EVLİLİĞE GİRİŞ-I

Eveeeeeeet sevgili gençler,

Bugunden itibaren aklıma estikçe, ara ara, bir çogunuzu yakından ilgilendiren bir mevzuya girecegiz ve ışık tutacagız :

Evlilik müessesesi. İngilizce,Institution of marriage.

Sevgilim ile evlenmeye karar vermiş olmamızdan dolayı artık bu mevzular beni yakınen ilgilendirir oldu.
Daha önce kimse ile evlilik planları falan yapmadıgımdan, ki şu süreçte heyecanımı ikiye katlayan bir etkendir bu, çevremde de pek evlenen arkadaşım,akrabam olmadıgından, inanın ben de bir bok bilmiyormuşum dedim kendi kendime.

Blog’da bu yazıları yazmaya başlamamın sebebi tabii ki siz evde kalmış çirkin kızları kıskandırmak değil.Tek bir amacım var, o da şuna hizmet etmekte efendim…

Şimdi, çalıştıgım yerde samimi oldugum insanların hepsi evli.Hatta yavaş yavaş çocuklu.Benim durumum da belli,bahsettigim üzere yakın zamanda evlenen arkadaşım olmadı.En son Tugçe ve Ercü çiftini everdik ama onlarda gitti Roma’da evlendiler.Arkadaşlar arasında onlara bir wedding party düzenledik.Ondan önce de Lili’mizi evlendirdik ama onlarınki de musevi düğünü oldugundan pek bir yardımı olamayacagını farkettim.Geçen yaz düğününe gidemesem de Senem evlenmişti.Zaten hemen ona saldırdım.Hafızası en taze olan Senem’e buradan tesekkur ediyor ve maillerimin devamı olacagını bilmesini istiyorum.

Hal böyleyken, kime ne sorsam, “yaa hatırlamıyorum”, “valla ne desem yalaaan” “bilemedim şimdi nasıl olmuştu,ne kadar vermiştik” gibilerinden cevaplar alır oldum.Ve “SİZ DELİ MİSİNİZ? NASIL HATIRLAMAZSINIZ? KAÇ KERE EVLENİYORSUNUZ HAYATINIZDA?ÇOCUKLARINIZA NE ANLATACAKSINIZ?!!” diye hesap sorarcasına karışık verdim.

İşte bugun bu hafiza kaybı yaşayan kızlarımızın durumuna düşmemek için buraya yazacagım herşeyi bebegim.Zira ben herşeyi hatırlamak,evliliğimin 25.yıldönümünde,kısmetseeee,bu yazıları açıp okumak,unuttuklarımı da hatırlamak istiyorum.

Üstelik düğünümüzün planlaması için de, blogun harika bir planner olabilecegini düşünüyorum.

Ha bir de cidden çok havalı yani,ne yalan söyleyeyim…

Aman korkmayın sakın.3 aylık sevgilim evleniriz dedi diye gelinlik modelleri bakmaya başlayan,her sevgilisine potansiyel koca gözüyle bakan kızcagızlardan değilim.Evlilik hazırlıklarında içine canavar kaçan gelinlerden olmayacagımın da garantisini veriyorum.

İşte böyle gençleeeer.Darısı başınıza diyerek yazımı bitiriyorum.Gelişmelerle birlikte görüşürüz cicimssss.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s